Thursday, July 09, 2020

Muse - Stockholm Sybdrome

Stockholm Sybdrome
斯德哥爾摩症候群

Muse 謬思樂團

I won't stand in your way
我不會再擋你的路
Let your hatred grow
讓你的憎恨滋長
And she'll scream and she'll shout and she'll pray
而她會尖叫、會呼喊、會祈求
And she had a name, yeah she had a name
而她有個名字 啊她有個名字

I won't hold you back
我不會再阻止你
Let your anger rise
讓你的憤怒升起
And we'll fly and we'll fall and we'll burn
而我們會飛昇、會墜落、會燒毀
No one will recall, no one will recall
沒有人會記得 沒有人會記得

This is the last time I'll abandon you
這是最後一次 我會放棄你
And this is
而這也是
The last time I'll forget you
最後一次 我會忘記你
I wish I could
我希望我可以

Look to the stars
望向星空
Let hope burn in your eyes
讓希望在你眼中化為烏有
And we'll love and we'll hate and we'll die
我們愛過、恨過、然後我們死亡
All to no avail, all to no avail
一切都是徒勞 一切都是徒勞

This is the last time I'll abandon you
這是最後一次 我會放棄你
And this is
而這也是
The last time I'll forget you
最後一次 我會忘記你
I wish I could
我希望我可以

This is the last time I'll abandon you
這是最後一次 我會放棄你
And this is
而這也是
The last time I'll forget you
最後一次 我會忘記你
I wish I could
我希望我可以
I wish I could
我希望我可以

No comments: